Obchod

Jak u nás nakupovat

 

Obchodní podmínky

Příjem objednávek

Hana Drahošová
e-mail:
tel. 1:
tel. 2:
hana.drahosova@medesa.cz
+420 461 723 558
+420 728 981 461 (7:30 – 14:00)
nebo na e-mailové adrese: objednavky@medesa.cz
objednavky@medesa.sk (Slovensko)

Potvrzení objednávek

Vaši objednávku potvrdíme na e-mail do 24 hodin včetně předpokládaného data dodání zboží.

 

Termíny doručení zboží

Chlazené a nechlazené zboží:

Příjem objednávky Vyřízení objednávky
denně do 1-3 pracovních dní

Urgentní objednávky:

Příjem telefonické objednávky Doručení zboží
denně do 12.00 hod. následující pracovní den

Zboží na pokrytí víkendových služeb musí být objednáno nejpozději do čtvrtka 13.00 hod.

Reklamace dodaného zboží

Případné reklamace na poškozené, chybně dodané, případně jinak nevyhovující zboží lze uplatnit do tří pracovních dnů po obdržení zboží na výše uvedených kontaktech, na pozdější reklamace již nebudeme moci brát zřetel. Pro reklamaci můžete použít e-mailovou adresu reklamace@medesa.cz.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Ceny dopravného od 1. 7. 2024

Obyčejná / chlazená zásilka…………………………… dopravné 390,- Kč bez DPH

URGENT rozvoz interní dopravou…………………………… dopravné 4.000,-Kč bez DPH

Ceny dopravného pro Slovensko od 1. 7. 2024

Obyčejná / chlazená zásilka…………………………… dopravné 20 EUR bez DPH

URGENT rozvoz interní dopravou…………………………… dopravné 180 EUR bez DPH

Dopravné nebude účtováno u zbytkových dodávek, zapříčiněných absencí zboží na skladě.

Dokumentace k dodávkám

Zboží je dodáváno spolu s dodacím listem a fakturou, jejíž standardní splatnost je 14 dnů. Jinou formu (např. dobírka) je třeba předem dohodnout.

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.