MEDESA s.r.o. | Dodavatel laboratorní techniky (https://www.medesa.cz/)

Hlášení požadavků na servis

Pro hlášení servisních požadavků doporučujeme využívat služby dispečinku - v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin.

Pro řešení urgentních servisních požadavků využijte telefonický kontakt:

+420 602 238 479 (servisní dispečink pro ČR)

+421 911 215 523 (servisní dispečink pro SK)

Pro objednání pravidelného servisu využijte email:

servis@medesa.cz | servis@medesa.sk

  • Na hlášení urgentních servisních požadavků reagujeme neprodleně, většinou do 4-6 hodin, standardně do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin.
  • Vždy se snažíme do laboratoře dorazit v co nejkratším možném čase, většinou následující pracovní den, nejpozději do 72 hodin od nahlášení.
  • Při déle trvající závadě, nutnosti použití speciálních náhradních dílů nebo v případě dílenské opravy můžeme zapůjčit náhradní technologii stejného nebo podobného typu.

  

Servisní HOT-LINE

+420 602 238 479

Servisní služba HOT-LINE - mimo pracovní dobu, o víkendech a svátcích

Tuto službu poskytujeme výhradně na základě smluvních kontraktů, které HOT-LINE 24/7 zahrnují.

Pro sjednání detailních servisních podmínek se obracejte na naše OBCHODNÍ ZÁSTUPCE.