Hlášení požadavků na servis
Pro hlášení servisních požadavků doporučujeme využívat služby dispečinku - v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin.
Pro řešení urgentních servisních požadavků využijte telefonický kontakt:
+420 602 238 479 (servisní dispečink pro ČR) +421 911 215 523 (servisní dispečink pro SK) |
Pro objednání pravidelného servisu využijte email:
servis@medesa.cz | servis@medesa.sk |
- Na hlášení urgentních servisních požadavků reagujeme neprodleně, většinou do 4-6 hodin, standardně do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin.
- Vždy se snažíme do laboratoře dorazit v co nejkratším možném čase, většinou následující pracovní den, nejpozději do 72 hodin od nahlášení.
- Při déle trvající závadě, nutnosti použití speciálních náhradních dílů nebo v případě dílenské opravy můžeme zapůjčit náhradní technologii stejného nebo podobného typu.
Servisní HOT-LINE
+420 602 238 479 |
Servisní služba HOT-LINE - mimo pracovní dobu, o víkendech a svátcích
Tuto službu poskytujeme výhradně na základě smluvních kontraktů, které HOT-LINE 24/7 zahrnují.
Pro sjednání detailních servisních podmínek se obracejte na naše OBCHODNÍ ZÁSTUPCE.