MEDESA s.r.o. | Dodavatel laboratorní techniky (https://www.medesa.cz/)

Služby servisu a aplikační podpory

Skupina MEDESA pokrývá svými aktivitami a pracovníky rovnoměrně celé území České republiky a Slovenska. Pracovníci servisní a aplikační podpory jsou tedy schopni rychle reagovat a nastoupit k řešení servisních událostí.

Servisní a aplikační podpora (SaAP) patří mezi klíčová oddělení společnosti MEDESA. V současné době v tomto oddělení působí více než 20 vyškolených a zkušených servisních techniků a aplikačních specialistů, kteří zajišťují, aby všechny dodávané či smluvně servisované technologie byly v nejlepším možném stavu po celou dobu jejich provozu a používání.

Servisní technici vyjíždí každoročně k přibližně 10 000 servisních zásahů včetně periodických bezpečnostně technických kontrol /PBTK/ a zajišťují tak provoz téměř 9 000 analyzátorů, nainstalovaných na území České republiky a Slovenska.

Na co se oddělení servisní a aplikační podpory zaměřuje?

Rutinnímu zprovoznění analyzátorů přechází vždy tvz. před-instalační procesy. Tyto zahrnují především přípravu instalace z technického a organizačního hlediska (doprava, technická připravenost prostoru - podlahy, sítě, odpady apod.). Vhodně zvolená předinstalační strategie má nemalý vliv na úspěšnou instalaci a uvedení analyzátorů do rutinního provozu.

Pokud je zákazníkem požadováno a instalované technologie toto umožňují, považujeme za součást instalačního procesu také zapojení analyzátoru do sítí, včetně zprovoznění dálkové správy. Na denní bázi spolupracujeme také s poskytovateli připojení do LIS a napomáháme tak co možná nejrychlejšímu zprovoznění komunikace mezi analyzátory a nemocničními informačními systémy.

Jak během testovacích, tak i v průběhu rutinních provozů dbáme na kvalitní proškolení pracovníků v laboratoři. Pravidelně monitorujeme provoz analyzátorů a ladíme detaily obsluhy a údržby tak, aby byl rutinní provoz bezchybný a plynulý.

Hlavním cílem práce oddělení servisní a aplikační podpory je především zajištění bezchybného a kontinuálního provozu nainstalovaných technologií. Proto abychom tohoto cíle dosáhli, úzce spolupracujeme s každým zákazníkem, poskytujeme odborné poradenství a konzultujeme jakékoli změny v provozu laboratoře a jejich možná řešení, provádíme jak pravidelný servis (PBTK, upgrady SW/HW doporučené výrobcem apod.), tak i urgentní servis (neodkladné opravy), monitorujeme také např. zásobování spotřebními materiály a mnoho dalších oblastí.