MEDESA s.r.o. | Dodavatel laboratorní techniky (https://www.medesa.cz/)

Technická podpora

Služby servisu a aplikační podpory

Skupina MEDESA pokrývá svými aktivitami a pracovníky rovnoměrně celé území České republiky a Slovenska. Pracovníci servisní a aplikační podpory jsou tedy schopni rychle reagovat a nastoupit k řešení servisních událostí.

Servisní a aplikační podpora (SaAP) patří mezi klíčová oddělení společnosti MEDESA. V současné době v tomto oddělení působí více než 20 vyškolených a zkušených servisních techniků a aplikačních specialistů, kteří zajišťují, aby všechny dodávané či smluvně servisované technologie byly v nejlepším možném stavu po celou dobu jejich provozu a používání.

Servisní technici vyjíždí každoročně k přibližně 10 000 servisních zásahů včetně periodických bezpečnostně technických kontrol /PBTK/ a zajišťují tak provoz téměř 9 000 analyzátorů, nainstalovaných na území České republiky a Slovenska.

Na co se oddělení servisní a aplikační podpory zaměřuje?

Rutinnímu zprovoznění analyzátorů přechází vždy tvz. před-instalační procesy. Tyto zahrnují především přípravu instalace z technického a organizačního hlediska (doprava, technická připravenost prostoru - podlahy, sítě, odpady apod.). Vhodně zvolená předinstalační strategie má nemalý vliv na úspěšnou instalaci a uvedení analyzátorů do rutinního provozu.

Pokud je zákazníkem požadováno a instalované technologie toto umožňují, považujeme za součást instalačního procesu také zapojení analyzátoru do sítí, včetně zprovoznění dálkové správy. Na denní bázi spolupracujeme také s poskytovateli připojení do LIS a napomáháme tak co možná nejrychlejšímu zprovoznění komunikace mezi analyzátory a nemocničními informačními systémy.

Jak během testovacích, tak i v průběhu rutinních provozů dbáme na kvalitní proškolení pracovníků v laboratoři. Pravidelně monitorujeme provoz analyzátorů a ladíme detaily obsluhy a údržby tak, aby byl rutinní provoz bezchybný a plynulý.

Hlavním cílem práce oddělení servisní a aplikační podpory je především zajištění bezchybného a kontinuálního provozu nainstalovaných technologií. Proto abychom tohoto cíle dosáhli, úzce spolupracujeme s každým zákazníkem, poskytujeme odborné poradenství a konzultujeme jakékoli změny v provozu laboratoře a jejich možná řešení, provádíme jak pravidelný servis (PBTK, upgrady SW/HW doporučené výrobcem apod.), tak i urgentní servis (neodkladné opravy), monitorujeme také např. zásobování spotřebními materiály a mnoho dalších oblastí.

Hlášení požadavků a nástup na servisní zásah

Pro hlášení servisních požadavků doporučujeme využívat služby dispečinku - v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin.

Pro řešení urgentních servisních požadavků využijte telefonický kontakt:

+420 602 238 479 (servisní dispečink pro ČR)

+421 911 215 523 (servisní dispečink pro SK)

Pro objednání pravidelného servisu využijte email:

servis@medesa.cz | servis@medesa.sk

  • Na hlášení urgentních servisních požadavků reagujeme neprodleně, většinou do 4-6 hodin, standardně do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin.
  • Vždy se snažíme do laboratoře dorazit v co nejkratším možném čase, většinou následující pracovní den, nejpozději do 72 hodin od nahlášení.
  • Při déle trvající závadě, nutnosti použití speciálních náhradních dílů nebo v případě dílenské opravy můžeme zapůjčit náhradní technologii stejného nebo podobného typu.

Servisní služba HOT-LINE - mimo pracovní dobu, o víkendech a svátcích

Tuto službu poskytujeme výhradně na základě smluvních kontraktů, které HOT-LINE 24/7 zahrnují.

Pro hlášení HOT-LINE požadavků využijte telefonický kontakt +420 602 238 479

Tým aplikačních specialistů:

Mgr. Miloš Hollan osmometrie, imunochemie PHC, glykovaný hemoglobin, mikrobiologie
e-mail:
tel.:
milos.hollan@medesa.cz 
+420 739 098 524
Mgr. Jana Kočnarová glykovaný hemoglobin, imunochemie, mikrobiologie
e-mail:
tel.:
jana.kocnarova@medesa.cz 
+420 725 382 497
Mgr. Helena Lidmilová biochemie, hematologie
e-mail:
tel.:
helena.lidmilova@medesa.cz 
+420 724 224 459
Mgr. Helena Tomšíková hematologie, digitální morfologie, analýza moči
e-mail:
tel.:
helena.tomsikova@medesa.cz 
+420 605 496 064
RNDr. Ivo Vacek analyzátory glukózy, acidobazické analyzátory, analýza moči DIRUI
e-mail:
tel.:
ivo.vacek@medesa.cz 
+420 602 688 296

Aktuální ceny účtování servisu

Záruční servis je prováděn ZDARMA včetně práce, dopravy a náhradních dílů.

Pozáruční servis a servis na zapůjčených technologiích se řídí dle platného ceníku společnosti MEDESA s.r.o. pokud není smluvně dohodnuto jinak.

První hodina servisního zásahu je účtována celá, dále pak každá započatá půlhodina. Dopravné je účtováno z nejbližší pobočky ev. je vzdálenost počítána dle skutečného místa výjezdu konkrétního servisního technika.

Individuální podmínky poskytování servisu sjednáváme v servisních smlouvách.

Základní ceny některých činností servisu pro rok 2023/2024

Název Cena bez DPH (Kč) Cena bez DPH (EUR)
Hodinová sazba basic 1 870 Kč 75 €
Hodinová sazba advanced 2 495 Kč 100 €
Kilometrová sazba včetně času na cestě 19,10 Kč 0,74 €
Hodinová sazba HOT-LINE 4 070 Kč 163 €